Услуге и шеме електронске идентификације

Бројни грађани су се одлучили да нам повере свој електронски идентитет, постану еГрађани и уједно уштеде време и новац. еГрађани поред тога што могу да покрену бројне електронске услуге органа јавне управе, имају и додатне погодности које могу остварити електронским путем: приступање својим подацима из  Централног регистра становништва, примање електронских докумената у своје еСандуче на Порталу еУправа, плаћање такси, накнада и пореза онлајн…

Канцеларија за ИТ и еУправу је уписана у Регистар пружалаца услуге електронске идентификације и Шема електронске идентификације основног и високог нивоа поузданостиКанцеларија је надлежна за електронску идентификацију и аутентикацију корисника Портала за електронску идентификацију и захваљујући овом Порталу омогућава федерацију идентитета у Републици Србији.



Успостављање Портала еИД предуслов је за постизање оптималне мере интегрисаности и интероперабилности електронске управе, већу доступност услуга, поузданију идентификацију и аутентикацију и заштиту корисника електронске управе. Његовим успостављањем омогућава се јединствена пријава за коришћење услуга и јединствено одјављивање са свих софтверских решења и услуга доступних на основу аутентикације на Порталу еИД, чиме је задовољена функционалност федерације идентитета.

Више информација о шемама електронске идентификације основног и високог нивоа поузданости можете сазнати на линковима испод.