Грађани од данас могу поново да закажу термин за вађење нове личне карте или пасоша путем Портала еУправа. Захваљујући овој електронској услузи могуће је заказати термин до 60 дана унапред на неком од преко 120 шалтера Министарства унутрашњих послова у скоро 80 градова и општина у Србији.

Услуга је доступна свим регистрованим корисницима Портала еУправа. Уколико се заказује термин за малолетно дете, потребно је да електронски образац који се попуњава (термин који се заказује) гласи на име родитеља, односно старатеља детета.

Лична документа којима је истекао рок важења за време ванредног стања, важиће до окончања поступака и доношења одлука по захтевима за издавање личних докумената, који буду поднети у року од 30 дана од престанка ванредног стања.

Услуга заказивања термина за добијање нове личне карте и/или пасоша

Како да се региструјем на Порталу еУправа